meny

Örebro

Open Art 130828

Idag har barnen på Regnbågen (dvs de äldre barnen) varit på utflykt till Örebro och tillsammans med pedagoger, två mammor och en mormor och en morfar. Vi mötte guiden Sara som tog oss med på delar av Open Artutställningen. Vi hade höga förväntningar och vi såg konst direkt när vi klev av bussen. Vi startade […]

Stadsparken utflykt del 3

Nu är vi på den sista delen av dagen, efterlängtade leken i Stadsparken! Barnen har varit SUPERDUKTIGA hela dagen och vi har haft så roligt!! Nöjda men trötta barn och pedagoger som åker hemåt alldeles straxt! Tack också till Kate och Lisel som följde med oss! Karin

Utflyktsdag 21/5

Nu har vi startat vår roliga och EFTERLÄNGTADE utflyktsdag till Örebro. Bussresan gick bra och första ”är vi framme snart” kom när vi körde över järnvägen… Jag kommer uppdatera här under dagen så ni kan hänga med på resan! Nu laddar vi batterierna med frukt innan vi ska åka stadsbuss upp på stan! Karin